Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Therese Andersson - 17 augusti 2012 22:51

Nu ligger både jag och Mia i sängen och ska få vår skönhetssömn...

Mia somnade för någon timme sedan och snarkar gott nu!
Jag är också så trött så ögonen inte riktigt hänger med när jag skriver på telefonen!

Första arbetsdagen avklarad, låt oss hoppas helgen går snabbt nu!!

Nu ska jag ligga och titta på min lilla prinsessa en stund innan jag också ska sova! Att titta på sitt barn som sover gott är nog det vackraste som finns!
Underbara unge vad jag älskar dig!!!

Av Therese Andersson - 17 augusti 2012 16:25

Då var man tillbaks på jobb och börjar med ett monsterpass, 22 timmars arbete i helgen!

Känns roligt att vara tillbaka samtidigt som det är helt underbart att vara ledig tillsammans med familjen!

Har inte hunnit med att träffa alla jag velat under semestern och det har inte blivit speciellt många spontana utflykter heller... Till exempel så har vi inte spelat en enda runda minigolf! Det säger mycket! Haha

Men det gäller att ta vara på det sista som sommaren ger och njuta innan det blir mörkt och trist igen!

På tisdag ska Mia till dagis igen efter 6 veckors ledighet därifrån... Blir intressant att se hennes reaktion när jag ska lämna henne! Många av hennes kompisar har gått över till stora avdelningen, får se om hon kommer fråga efter dem eller om hon nöjer sig med dem som är kvar ;-)

Några timmar kvar på jobb nu sen ska det fredagsmysas!

Ovido - Quiz & Flashcards