Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Therese Andersson - 3 juni 2012 08:13

För ett tag sedan såg jag att Coop anordnade en baktävling.

Man skulle skicka in ett tårtbidrag där man beskrev exakt indgredienser och tillvägagångssätt.

Sedan skulle man även bifoga bild.


Jag satt en stund och funderade vilken tårta jag skulle skicka in, och min finaste tårta enligt mig själv är bondgårdstårtan som jag gjorde till Mias födelsedag, men eftersom tävlingen heter Sveriges godaste tårta och inte Sveriges finaste så valde jag min regnbågstårta.


Nu är det ju enorm konkurrens i tävlingen eftersom många av de inskickade bidragen kommer från personer som jobbar med tårteriet... Jag följer ju många bakbloggar och det ända de gör om dagarna är testar nya recept och dekorationer till tårtorna... Så för att vara en vanlig "amatör" så är jag sjukt nöjd med mina tårtor!!


Så gör nu en insats och gå in och rösta på min tårta!!!


Länk till tävlingen finns här ------>   http://www.tartavstarta.se/node/296


Ni trycker bara på det lilla hjärtat som finns bredvid där det står hur många som gillar min tårta...


Tack!



Presentation


I min blogg får du följa mitt liv tillsammans med min sambo, dotter, son, hund och katt!
En mammablogg med inslag av allt möjligt!
Välkommen!

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards