Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Vårvärme

Av Therese Andersson - 28 mars 2013 17:52

Idag tog jag, Mia, Max och atlaz en promenad med syskonvagnen... Jag har inte kört den själv innan så det var premiären.

Vi var ute en bra stund i trädgården igår och då var det underbart skönt eftersom det inte blåste speciellt mycket... Men idag drog vinden betydligt kallare!

Min åsikt om vagnen var väldigt positiv! Den är otroligt lättkörd tack vare de 4 stora lufthjulen! Var nog faktiskt lättare att köra än singelvagnen från brio som vi har till Mia!! Det var bara uppförsbacken som den gick lite trögt i, men det var nog inte vagnens fel ;)

 
 
Ingen bild

Linda

31 mars 2013 23:23

Mys! Vad härligt att vagnen funkade bra, känns bra nu att vi också valde en med luftdäck :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 12 juni 2014 09:21

I söndagsmorse eller lördagsnatt kom vi hem från Turkiet. Vi spenderade en vecka på vings hotell sea world. Ett stort hotell med stora poolområden men varför det blev just detta hotellet var nog barnpoolen med massor av små rutchkanor och annat rol...

Av Therese Andersson - 18 maj 2014 22:26


Idag är det 13 år sedan jag blev tillsammans med min stora kärlek! Jag var nyss fyllda 14 år och att då bli tillsammans med en 17-åring som gick på gymnasiet var ju bara sååå coolt! Haha Nästa år har vi varit tillsammans halva mitt liv! Så vi ha...

Av Therese Andersson - 16 maj 2014 20:14


I eftermiddags lämnade jag mina älskade små gullungar hos deras mormor och morfar. Mia har tjatat hur länge som helst att hon vill sova hos mormor, men det har nästan aldrig funkat rent praktiskt. Några gånger har hon skullat sova där men så har ...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:48


När dottern fyllde 4 så var högsta önskan en barbie tårta!! Färgerna skulle vara hennes favoritfärger rosa, lila och ljusblå! Sagt och gjort...       Ljus botten. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljkräm. Spacklad med sm...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:45

Wilmer fyllde 1 och hans mamma önskade en Dumbo tårta. Mer än så visste de inte :)           Ljus botten. Fylld med hallonmousse, hallonsylt och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm. Täckt med marsipan och dekorerad med marsipan och socke...

Skapa flashcards