Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Fundersam...

Av Therese Andersson - 18 februari 2013 22:23

Ligger i sängen och funderar lite... Om några veckor kommer lugnet vi har just nu här hemma att bytas ut mot något helt annat!
Självklart längtar jag till lillebror tittar ut och det ska bli så mysigt med bebismys! Men samtidigt kan jag inte låta bli att fasa lite över sömnlösa nätter, dåligt tålamod och stress när man ska rå om två små hjärtan!

Sen alla sjukdomar som härjar nu, han är ju så skyddad där inne i värmen...

Mia har blivit så stor så det mesta är oerhört enkelt med henne nu! Ta med henne någonstans är inga problem, vila på soffan när man är sliten är inga problem... Man styr henne efter vad som passar just då... En liten bebis får man följa vad den vill just då och det kan vara ganska frustrerande när man dessutom inte har en aning om vad den vill!!

Mina dagar just nu är dessutom helt underbara... Får ha min ögonsten hemma vissa dagar så vi kan hitta på saker, sen några dagar får hon leka av sig på hennes älskade dagis och jag får då egentid att göra det jag känner för helt ensam... Så egentligen gör det inget att bebis väntar några veckor till med att titta ut, jag har inte hunnit bli uttråkad än!!

Nu ska jag njuta av ännu en natt där jag själv bestämmer när jag ska vakna... Om någon/några veckor är det någon annan som bestämmer när jag ska vakna!!! :)

Slänger in en bild på mina älsklingar som somnat på soffan som vanligt...........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 12 juni 2014 09:21

I söndagsmorse eller lördagsnatt kom vi hem från Turkiet. Vi spenderade en vecka på vings hotell sea world. Ett stort hotell med stora poolområden men varför det blev just detta hotellet var nog barnpoolen med massor av små rutchkanor och annat rol...

Av Therese Andersson - 18 maj 2014 22:26


Idag är det 13 år sedan jag blev tillsammans med min stora kärlek! Jag var nyss fyllda 14 år och att då bli tillsammans med en 17-åring som gick på gymnasiet var ju bara sååå coolt! Haha Nästa år har vi varit tillsammans halva mitt liv! Så vi ha...

Av Therese Andersson - 16 maj 2014 20:14


I eftermiddags lämnade jag mina älskade små gullungar hos deras mormor och morfar. Mia har tjatat hur länge som helst att hon vill sova hos mormor, men det har nästan aldrig funkat rent praktiskt. Några gånger har hon skullat sova där men så har ...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:48


När dottern fyllde 4 så var högsta önskan en barbie tårta!! Färgerna skulle vara hennes favoritfärger rosa, lila och ljusblå! Sagt och gjort...       Ljus botten. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbssylt och vaniljkräm. Spacklad med sm...

Av Therese Andersson - 11 maj 2014 12:45

Wilmer fyllde 1 och hans mamma önskade en Dumbo tårta. Mer än så visste de inte :)           Ljus botten. Fylld med hallonmousse, hallonsylt och vaniljkräm. Spacklad med smörkräm. Täckt med marsipan och dekorerad med marsipan och socke...

Skapa flashcards